دکتر حمید سجاد دکتر حمید سجاد
نمایش نتایج: از 1 به 2 از 2

موضوع: مشکل با داروی زولپیدم

  1. #1
    تاریخ عضویت
    Mar 2011
    نوشته ها
    4

    پیش فرض مشکل با داروی زولپیدم

    برای یکی از اقوام ما برای رفع مشکل کم خوابی داروی زولپیدم تجویز شده ولی بعد از مصرف قرص 10 میلی گرمی آن دچار تهوع , بیحالی و خواب عمیق شده و کارش به اورژانس کشیده شده. می خواستم در اینمورد نظرتون رو بفرمائید

  2. #2
    تاریخ عضویت
    May 2004
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    12,036

    پیش فرض

    این دارو جزء نسل های جدید داروهای خواب آور هستند.علت اینکه کمی شهرت بدست آورده است به دلیل مکانیزم پیشنهادی آن هست که گفته شده از نظر تئوری مزایائی نسبت به نسل های قبلی دارد ولی طبق گزارش مراجع رسمی کتب روانپزشکی در عمل مزیت خاصی از این دارو دیده نشده است. در باره این دارو می توانید از این لینک اطلاعات کامل را بدست آورید
    http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B2%...8C%D8%AF%D9%85

    مشکلاتی که ایجاد شده ربطی به پزشک معالج ندارد و جزء عوارض معمول دارو هست که گزارش هم شده است و برای هر مصرف کننده دارو ممکن است ایجاد شود.

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •