جستجو در سایت توسط گوگل

View RSS Feed

azade1992

ورزش هايي براي رفع چاقي موضعي

Rate this Entry
by , 17-Feb-2017 at 23:17 (163 بازدید)
[QUOTE=دکتر نادر;99552]ورزش هايي براي رفع چاقي موضعي

بسياري از زنان و مردان از نامتتاسب‌بودن باسن و بخش بالايي ران‌ها شکايت دارند و اين بخش بدن‌شان را خيلي کوچک، خيلي بزرگ،‌ خيلي شل و آويزان و ... مي‌دادند. انجام ورزش‌هاي مناسب با توجه به نوع بدن و ژنتيک شما باعث متناسب شدن اين بخش بدن مي‌شود. با ورزش‌هاي پايه‌اي تقويت‌کننده عضلات باسن شروع کنيد. هنگامي که انجام اين تمرين‌ها برايتان آسان شد به سوي ورزش‌هاي در حد متوسط و پيشرفته برويد. پيش از انجام اين تمرين‌ها در مورد مناسب بودن آنها براي وضعيت بدني‌تان مي‌توانيد با فيزيوتراپ مشورت کنيد. در حين انجام اين تمرين‌ها اگر احساس درد کرديد، حرکت را ادامه ندهيد...


ورزش‌هاي پايه‌اي

براي شروع اين ورزش‌هاي پايه‌اي بايد آنها را 10 مرتبه سه بار در روز انجام دهيد. هنگامي كه قدرت عضلات باسن‌تان بهبود يافت، تعداد تمرينات و شدت انقباض عضلات را مي‌توان به تدريج افزايش داد به شرطي که باعث درد شما نشود.

1.پل‌ زدن: براي انجام اين تمرين به پشت دراز بکشيد و وضعيتي مانند شکل 2 به خود بگيريد. به آرامي در حالي که پاهايتان را به زمين مي‌فشاريد، باسن‌تان را بلند کنيد، تا زماني که زانو، لگن و شانه‌‌‌هايتان در يک خط قرار گيرد. هنگامي که اين تمرين را انجام مي‌دهيد عضلات باسن‌تان را منقبض کنيد. براي 2 ثانيه در اين حالت بمانيد بعد به آهستگي باسن‌تان را به زمين برگردانيد. اين حرکت را 10 بار تکرار کنيد به شرطي که احساس درد نکنيد.

2.باز کردن مفصل لگن در حال درازکش: روي شکم دراز بکشيد و در وضعيتي مانند شکل 3 قرار بگيريد. زانوهايتان را راست نگه داريد. به آرامي پايتان را از مفصل لگن بالا ببريد و عضلات باسن را سفت کنيد. براي 2 ثانيه در اين حالت بمانيد و بعد پايتان را روي زمين بازگردانيد. اين حرکت را با هر پا 10 بار تکرار کنيد به شرطي که احساس درد نکنيد.

3.باز کردن مفصل لگن از پهلو: روي پهلويتان مانند شکل 4 دراز بکشيد. پشت و زانويتان را راست نگه داريد به طوري كه پنجه پايتان رو به جلو باشد. به آرامي پايتان را از مفصل لگن از پهلو بالا بياوريد و همزمان عضلات لگن يا باسن‌تان را منقبض کنيد. طوري اين حرکت را انجام دهيد که لگن‌تان ثابت باقي بماند. براي 2 ثانيه در اين حالت بمانيد و بعد به آهستگي پايتان را پايين بياوريد. اين حرکت را با هر پا ،10 بار تکرار کنيد به شرطي که احساس درد نکنيد. سئو وبسایت

4.باز کردن زانو از پهلو: دراز بکشيد، به طوري که شانه‌ها، لگن وقوزک پاهايتان در يک خطر قرار گيرند. زانوهايتان بايد با زاويه قائم خم شده باشد و روي هم قرار گيرند. به آهستگي زانوي‌ بالايي‌تان را از پاي ديگر دور کنيد، در حالي قوزک پاهايتان را همچنان در کناره هم نگه داشته‌ايد و لگن‌تان ثابت است، عضلات باسن‌تان را منقبض کنيد. براي 2 ثانيه در اين حالت بمانيد و بعد زانويتان را به وضعيت اول باز گردانيد. اين حرکت را روي هر پهلو براي 10 بار تکرار کنيد، به شرطي که احساس درد نکنيد.

Submit "ورزش هايي براي رفع چاقي موضعي" to Facebook Submit "ورزش هايي براي رفع چاقي موضعي" to StumbleUpon Submit "ورزش هايي براي رفع چاقي موضعي" to Google

کلیدواژه: هیچکدام ویرایش کلیدواژه
Categories
Uncategorized

Comments

تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت