جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: پوکی استخوان - مصرف چند ماهه کورتون

  1. #1
    ali roshan آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    May 2010
    ارسالها
    2

    پیشفرض پوکی استخوان - مصرف چند ماهه کورتون

    به‌‌علت التهاب مفصلي كه داشتم از حدودچند ماه پيش كورتن مصرف مي‌كنم. تازگي‌ها به علت ابتلا به پوكي استخوان، پزشك به من پيشنهاد كرده است كه براي كمتر شدن عوارض، به جاي هر روز، يك روز در ميان قرص‌هاي كورتن را مصرف كنم. البته دوز داروي من زياد شده است. آيا اين كار، مشكلي ايجاد نمي‌كند؟
    آخرین ویرایش توسط دکتر نادر در تاریخ 29-May-2010 انجام شده است

  2. #2
    دکتر نادر آفلاین است مدیر کل انجمن ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,906

    پیشفرض

    بله امکان اینکه بعد از چند ماه مصرف کورتون ها پوکی استخوان عارض شود وجود دارد. اینکه برای پیشگیری پوکی استخوان چه باید کرد بستگی به نظر پزشکتان دارد. گاهی از مکمل ها استفاده می شود. گاهی لازم است دوز کورتون متعادل شود. گاهی پزشکان ترجیح می دهند مدت زمان کمی از دارو استفاده کنند. گاهی از فرم های استنشاقی یا موضعی استفاده می کنند تا عارضه کمتری پیدا شود.

    کورتیکو استروئید ها - پوکی استخوان

    کورتیکو استروئید ها - پوکی استخوان
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت