جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 4 از 4 مجموع

موضوع: تردميل - روش استفاده جهت کم کردن وزن

  1. #1
    saaber آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    18

    پیشفرض تردميل - روش استفاده جهت کم کردن وزن

    با سلام .من به تازگي يك دستگاه تردميل خريده ام. لطفا درباره اضافه وزن هر شخص كه چه مقدار كالري اضافه دارد توضيح دهيد.
    مثلا من 24 ساله هستم.قدم 157 است.وزنم 75 كيلو است.
    1-وزن ايده ال براي من بايد چقدر باشد؟
    2-به ازاي هر يك كيلو اضافه وزن بايد چه مقدار كالري انرژي بسوزد؟
    3-در طي يك روز من بايد چه مقدار كالري انرژي مصرف كنم؟چه حالا كه اضافه وزن دارم و چه در شرايطي كه يك نفر با سن و قد و مشخصات من اضافه وزن ندارد؟
    ممنون ميشوم كه دكتر تغذيه در اين بخش جواب كامل و قانع كننده اي به من دهند.

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,972
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    خودتون براحتی می توانید محاسبه کنید که چقدر باید وزن داشته باشید

    برای کم کردن وزن باید اصولی را رعایت کنید که ورزش کردن یکی از اجزای آن است


    شروع ورزش در برنامة روزانه بايد به ميزاني باشد كه از عهدة فرد چاق برمي‌آيد. پس از ايجاد آمادگي جسماني و كاهش وزن اوليه، مي‌توان شدت و مدت ورزش را افزايش داد. حداقل سوخت مصرفي بدن براي دست يافتن به آمادگي جسماني، 1000 كيلوكالري در هفته تخمين زده شده است. ميزان مطلوب آن براي كاهش وزن، در حدود 2000 كيلوكالري در هفته است. در قدم زدن سريع، سرعت سوخت و ساز بدن به ميزان چهار برابر حالت استراحت افزايش مي‌يابد

    پياده روى در مسافت ۵/۵ كيلومتر به مدت يك ساعت در حدود ۲۴۰ كيلوكالرى بيش از كالرى پايه (و يا بيشتر در افراد سنگين وزن) مصرف مى كند

    حداقل فوائد سلامتی می‌تواند با اضافه کردن 500 کیلو کالری انرژی مصرفی در هفته به یک عادت زندگی بسیار غیرفعال حاصل شود ولی بهره واقعی را می‌توان با افزودن مصرف 1000 کیلو کالری در هفته با فعالیتی با شدت متوسط و افزودن تدریجی آن به میزان 2000 کیلو کالری در هفته بدست آورد.

    اگر شما در حال حاضر یک فرد غیرفعال هستید می‌توانید 1000 کیلو کالری انرژی مصرفی را به عنوان هدف قرار دهید و 2000 کیلو کالری را در برنامه درازمدت خود قرار دهید.

    به عنوان مثال هر کدام از موارد زیر حدود 1000 کیلو کالری انرژی مصرف می‌کنند. 5 ساعت کار در خانه یا 5/3 ساعت باغبانی یا کار در حیاط منزل یا 3 ساعت قدم زدن- یا 2 ساعت بازی تنیس- یا 4 ساعت بدمینتون- یا 5/1 ساعت دویدن با سرعت 1500 متر در 10دقیقه و یا 2تا 3 بار رفتن به خرید. البته می‌توانید چند تا از موارد فوق را با هم تلفیق نمائید. انتخاب با شماست.

    بطور خلاصه بهتر است هر فرد بزرگسال برای 4 تا 5 روز در هفته به مدت 30 دقیقه یا بیشتر فعالیتی با شدت متوسط داشته باشد تا از فوائد زندگی فعال بهره‌مند شود.


    کار ما صحبت در باره وضع شخصی افراد نیست... صرفا در باب کلیات صحبت می کنیم. در ضمن از نوع نگارش شما اینطور برداشت میکنم که تحصیلاتی در گروه پزشکی دارید... بهتر بود سوالتون رو در بخش گروه پزشی مطرح می کردید. اطلاعاتی که شما صحبت از آن می کنید جنبه تخصصی دارد و به درد کاربران غیر گروه پزشکی نمی خورد

  3. #3
    saaber آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    18

    پیشفرض

    با سلام و عرض تشكر از شما
    من مطالبي را كه فرموديد به دقت خواندم و همينطور لينكهاي ديگر را هم تا حدي بررسي كردم.
    فقط يك سوال برايم مانده و ان اينكه توصيه شده اب به ميزان زياد بخورم يعني روزي 8 ليوان .خواستم بدانم اين مقدار اب خوردن باعث نمي شود كه وزن من تغيير نكرده و ثابت بماند؟
    در ضمن بلافاصله بعد از پياده روي و فعاليت روي تردميل احساس تشنگي شديدي دارم.در اين حالت مي توانم بلافاصله اب بخورم.اب خوردن زياد در طي روز باعث برگشت وزن من به حالت اول نميشود.

    پدرم پرستار هستند و همين دليل شايد باعث شده كه شما احساس كنيد نوع نگارش من كمي متفاوت است.
    راستس ميخواهم اگر ممكن است درباره تبليغ دعوت به همكاري برايم توضيح دهيد.من ليسانس ادبيات انگليسي دارم .خوشحال ميشوم اگر بتوانم كمكي بكنم.

  4. #4
    سژو آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    ارسالها
    2

    پیشفرض رژيم كاهش وزن تك خوري

    ربدن من وقتي كه رژيم طولاني مي شود ديگر جواب نمي دهد.الان رژيم يك روز شير هويج يك روز شير سيب يك روز شير سيب زميني را شروع كرده ام نميدانم بعد از 6 روز بدنم كاهش وزن خواهد داشت كه رژيم نرمالتري را شروع كنم.با تشكر

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات در ایران سلامت