جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 5 از 5 مجموع

موضوع: قرص واژینال و ترشحات شدید

  1. #1
    baagheri.h آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    ارسالها
    6

    Unhappy قرص واژینال و ترشحات شدید

    با سلام و خسته نباشید

    شدیدا به کمکتون احتیاج دارم و چون ایران نیستم به دکتر زنان نیز دسترسی ندارم . حدودا یه ماه پیش که ایران بودم برای اولین بار بعد از سه سال ازدواج به دکتر زنان مراجعه کردم اون هم فقط و فقط به خاطر مسافرت طولانی مدتم . در هر صورت دیر فهمیدم که اشتباه کردم و باید زودتر از اینها مراجعه می کردم .
    فهمیدم که عفونت شدیدی دارم و به خاطر این دیر کرد سرزنش شدم . اون روز دکتر برای من قرص واژینال "نیستاتین" سرزنش کرد . و باز هم به خاطره بی ملاحظه گی من به خاطر نداشتن حافظه یه شب در میون عمل شیاف رو انجام دادم به صورت کاملا نامنظم در حالی که بنا به تجویز پزشک روزی دو بار این عمل باید صورت می گرفت . و در نهایت الان که خارج از ایران هستم نتونستم عینن همون قرص رو پیدا کنم و با مشورت پزشک داروساز اینجا مشابه همون دارو و به قول دارو ساز خیلی بهتر رو خریداری کردم با این تفاوت که از نوعه کرم واژیناله نه قرص . فقط مشکل اینجاست که من فکر می کنم که این کرم واژینال به خوبی جذب نمیشه و موقع ادرار خارج میشه و من خیلی نگران هستم که جذب نشه و این عفونت همچنان باقی بمونه .
    نگرانی من بی مورده یا خطرناکه ؟


    اگر براتون مقدور هست کمکم کنید با تشکر.

  2. #2
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    Tehran
    ارسالها
    305

    پیشفرض

    با سلام
    نیستاتین از گزوه داروهای ضد کاندیدیازیس ( ضد قارچ) می باشد . اضولا عفونتهای قارچی علایم شدیدی ( سوزش و خارش ) ایجا د می کنند ولی چیز مهمی نیستند و با استعمال همان کرمهای واژینال نیز در عرض 2-3 روز بهبودی حاصل خواهد شد .

  3. #3
    baagheri.h آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    ارسالها
    6

    پیشفرض

    با تشکر از جواب شما
    اما من می خوام بدونم که این ترشحاتی که خارج میشه و فکر می کنم که همون کرم واژیناله طبیعیه یا نه ؟
    چون بعد از استفاده از کرم واژینال ترشحات چندین برابر میشه و من فکر می کنم که چیزی جذب نمیشه
    با تشکر فراوان

  4. #4
    baagheri.h آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    ارسالها
    6

    پیشفرض

    با سلام
    من همچنان منتظر پاسخ شما هستم
    حدود به یک هفته از اتمام داروی واژینال من میگذرد و من همچنان ترشحات غلیظم ادامه دارد قابل به ذکر است که طبق دستور پزشک الان بیشتر از یک ماه می باشد که من با همسرم نزدیکی نداشته ام و ترشحات من هنوز خوب نشده است و من هنوزم نگرانم و دسترسی به پزشک نیز ندارم به همین دلیل ممنون میشم که جواب من رو بدید

  5. #5
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    Tehran
    ارسالها
    305

    پیشفرض

    ترشحات همانطور که میدانید اگز بی رنگ و بی بو و مثل سابق باشد حتی در صورت افزایش مقدار باعث نگرانی نمیباشد ولی اینکه شما میفرمایید اگر واقعا غیر طبیعی است باید مورد معاینه ودمان قرار گیرد وهمانطور که میدانیم محیط اینترنت فقط برای اطلاع رسانی بوده و طبابت مقدور نیست.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت