جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: تزریق واکسن / ماه گرفتگی

  1. #1
    صفايي آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2012
    ارسالها
    1

    پیشفرض تزریق واکسن / ماه گرفتگی

    سلام

    دود 6 ماه پيش در اثر تزريق واکسن‌ آلرژي دچار لکي مانند ماه‌گرفتگي در محل تزريق شدم. طي اين مدت کمرنگ‌تر شده اما از بين نرفته است؟ درمان آن چيست؟

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,981
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    کساني که زمينه آلرژي و پوست خشکي دارند به بسياري از مواد حساسيت نشان مي‌دهند. براي درمان حساسيت شما هم از واکسني استفاده شده که به آن حساسيت داشته‌ايد. زماني که پوست دچار التهاب مي‌شود در بعضي از افراد تغيير رنگ داده و تيره مي‌شود. به همين دليل خراشيده‌شدن پوست در اين افراد هم باعث تيره‌شدن پوستشان مي‌شود که ممکن است از بين رفتن آن ماه‌ها طول بکشد. پوست شما نيز چنين خاصيتي دارد بنابراين براي درمان بايد از کرم‌هاي لايه‌بردار مانند ترتينويين يا اسيدهاي ميوه استفاده کنيد و پوستتان را با استفاده از لباس‌هاي مناسب و مصرف کرم‌هاي ضدآفتاب از نورآفتاب محافظت کنيد. در عين حال بايد حوصله داشته باشيد و صبر کنيد تا به مرور و پس از چند ماه لکتان کمرنگ‌تر شده و از بين برود

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت