جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: آیا قرص جلوگیری باعث ریزش مو می شود؟

  1. #1
    mehraneh64 آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    ارسالها
    2

    پیشفرض آیا قرص جلوگیری باعث ریزش مو می شود؟

    سلام

    من دختری 22 ساله ومجردم وبه علت pco بودنم قرص مارولون مصرف میکنم .جایی خوندم که استفاده از قرص های ضد بارداری باعث ریزش مو در زنان میشه .میخواستم بدونم این مسأله چقدر درسته؟ چون من ریزش مو دارم وبه خاطر این مساله اسپیرونولاکتون میخورم

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,981
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    با توجه به مشکل شما این قرص باعث این عارضه نخواهد شدولی افزایش هورمونهای مردانه می تواند موجب ریزش مو در سر و افزایش موها در صورت شود که اسپرونولاکتون این عارضه را کم می کند

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت