جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: عادت شدن با آمپول پروژسترون / 42 ساله

  1. #1
    elahe1363 آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Aug 2012
    ارسالها
    1

    پیشفرض عادت شدن با آمپول پروژسترون / 42 ساله

    با سلام

    خانمي 42 ساله هستم و 2 سال است ازدواج كرده‌ام. از زمان مجردي‌ام عادت ماهيانه‌ام نامنظم بوده است. ابتدا هر دو ماه يكبار عادت ماهيانه مي‌شدم ولي در حال حاضر فقط با آمپول پروژسترون خون‌ريزي آغاز مي‌شود. موهاي زائد بدن و چانه‌ام هم زياد و ضخيم شده است. راه‌حل چيست؟

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,981
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    شرح حال شما نشان‌ مي‌دهد به احتمال زياد دچار بيماري تخمدان پلي‌كيستيك هستيد. خانم‌هاي مبتلا به اين بيماري اغلب از بي‌نظمي عادت ماهانه يا ازدياد موهاي زائد بدن رنج مي‌برند. با افزايش سن، بيماري كمي بهبود مي‌يابد ولي در مورد شما اين اتفاق نيفتاده است. براي يافتن علت دقيق اينكه قبلا خودبه‌خود و هر 2 ماه يكبار عادت ماهيانه مي‌شديد ولي در حال حاضر فقط با آمپول پروژسترون خونريزي آغاز مي‌شود، به بررسي بيشتري از نظر هورموني نياز است. موهاي زائد و ضخيم با دارو يا ساير اقدام‌هاي پزشكي قابل درمان هستند. درباره وزن بدنتان توضيحي نداده‌ايد ولي اگر چاق هستيد، با رژيم غذايي مناسب و ورزش، وزن خود را هرچه سريع‌تر كاهش دهيد و با يك متخصص زنان مشورت كنيد.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت