جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: اختلال در خواب شب پس از مصرف بوپروپیون

  1. #1
    iraani آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2009
    ارسالها
    5

    پیشفرض اختلال در خواب شب پس از مصرف بوپروپیون

    با سلام
    من مدتی است که بوپروپیون مصرف میکنم (حدود 4 ماه) و تقریبا از همون زمان هیچوقت خواب راحتی در شب نداشتم، تقریبا میتونم بگم خوابم خیلی سبک شده و شبها به کرات از خواب بیدار میشم و حالت نیمه بیداری دارم.

    قبلا وقتی خسته بودم میتونستم ساعت 8 شب هم بخوابم، اما الان اگه - با وجود خستگی فراوان - ساعت 8 یا 9 شب بخوابم، ساعت 11 از خواب میپرم.
    متوسط ساعت خواب من الان حدود 1 شب شده که باز هم در طول شب مرتب از خواب میپرم و یا اگه نپرم احساس آگاهی از محیط و سبک بودن خواب رو دارم.
    از اونجایی که پزشک معالج من تهران است و من به وی دسترسی ندارم، چند سئوال داشتم:

    1- آیا این واقعا اثر داروی بوپروپیون است ؟
    2- در این شرایط آیا میتوانم دارو را یکدفعه قطع کنم ؟


    با تشکر از شما


    پ.ن:
    دوز مصرفی روزانه من 75 میلی گرم بوپروپیون (محصول دکتر عبیدی) و بدلیل افسردگی تجویز شده است.

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,972
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    اختلال خواب یکی از عوارض احتمالی این دارو هست

    اگه این مشکل اختلال جدی براتون ایجاد کرده و به پزشکتون هم دسترسی ندارید می توانید دارو را خودتان قطع کنید
    مشکلی ایجاد نمی شود. گزارشی که نشان دهد قطع ناگهانی این دارو ایجاد مشکل می کند وجود ندارد.مقاله
    برای علاقه مندان به انگلیسی در همین مورد
    http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC181084/

    بوپروپیون (ولنفاکسین)
    http://www.iransalamat.com/index.php...sectionId=1033

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات در ایران سلامت