جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: ریزش مو - قرص های زینک

  1. #1
    سوني آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    ارسالها
    6

    پیشفرض

    با عرض سلام.من خانمي 35 ساله هستم .چند سال است دچار ريزش مو ميباشم بطوريكه موهايم بشدت كم پشت شدهاست هرچه كه دكتر رفتم و قرص زينك و گاهي همراه با ماينوكسيديل دادند تازمانيكه مصرف ميكردم ريزش قطع ميشد به محض اتمام داردو ريزش ان شروع ميشد منهم ديگر دكتر نرفتم .مدت يك ماه قرصهاي زينك را روزي يك عدد خوردم ريزش قطع شد .اكنون ميخواهم بدانم ميتوانم بطور دايم اين قرص را روزانه مصرف كنم؟ ايا عارضهاي ندارد .از پاسختان ممنون ميشوم.

  2. #2
    دکتر کیانی آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jul 2006
    ارسالها
    26

    پیشفرض

    سلام
    زينك يا روي از املاحي است كه كمبود انها مثل كمبود اهن مي تواند باعث ريزش مو شود
    ولي اينكه ريزش موي كسي وابسته به خوردن زينك باشد بعيد به نظر ميا يد.خوردن زياد روي مشكلي ندارد چون بدن به اندازه نياز ان را جذب مي كند .

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
بیمارستان تخصصی بیکن مالزی