جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: موی زائد - سیپروترون

  1. #1
    sarahp آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Feb 2009
    ارسالها
    1

    Unhappy موی زائد - سیپروترون

    23ساله هستم مجرد. در کودکی مشکل کم کاری تیرویید داشتم تا الان هم با صلاحدید پزشک روزی نصف لووتیروکسین مصرف میکنم. پریود های نسبتا شدید ولی منظم داشتم گاهی اوقات کمتر از یک هفته به تاخیر میافتاد در فامیل سابقه ازدیاد موهای زاید را داریم ولی سطح تستسترون کاملا عادی ست گفته شد احتمالا گیرنده های ان حساس است . برای کمتر شدن موهای زاید جهت زیبایی سال 84 به پزشک زنان مراجعه کردم 3 ماه سیپروترون سه ماه بعد ld و سه ماه دیگر hd را مصرف کردم هیچکدام از این قرص ها به من نمی ساخت نه تنها موها را کم نکرد بلکه در حین مصرف ریزش موی سر بسیار شدید داشتم بعد از قطع هم 30 روز پریود بودم و سطح پرولاکتینم بالا رفت و پریودم قطع شد نزدیک 6 ماه داستینکس مصرف کردم پریود میشدم ولی میزان خونریزی بسیار کم شده بود ازمایش هایم طبیعی بود (تمامی هورمون های زنانه و تیروییدی ) دیگر به پزشک مراجعه نکردم تا مهر امسال که با سونوگرافی معلوم شد کیست کوچکی دارم که با مصرف دیان رفع شد هرچند سابقه کیست در خانواده نیست مادرم که برای جلوگیری از این قرص ها مصرف میکرده دچار مشکلات من نمیشده .ازمایش هورمون هایم کاهش fsh حدود 2 را نشان میداد هرچند ازمایش های قبلیم را نگه نداشتم ولی تا انجا که خاطرم هست همیشه در رنج نرمال بوده .به من گفته شد عوامل بیرونی مثلا تغذیه استرس مشکل زاست و تاثیر دارد و باید تا زمان ازدواج از سیپروترون مصرف کنم .نمیخواهم برای همیشه از این قرص ها مصرف کنم عوارض شدیدی روی من میگذارد از زمانی که این قرص ها را میخورم هر روز لکه بینی دارم .وزنم طبیعی ست تغذیه بدی ندارم میوه سبزیجات هم زیاد مصرف میکنم هیچ راه دیگری وجود ندارد پریود هایم به وضع قبلی خود برگردد؟ چرا بیشتر افرادی که جهت زیبایی یا جلوگیری از این قرص ها مصرف میکنند این مشکلات را ندارند ؟
    آخرین ویرایش توسط دکتر نادر در تاریخ 24-Feb-2009 انجام شده است

  2. #2
    دکتر نادر آفلاین است مدیر کل انجمن ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,906

    پیشفرض

    نامه شما مبهمه...

    مطالب شما جنبه طبابت دارد و باید در کلینیک مطرح کنید تا دقیق مشخص شود که در حال حاضر مشکل اصلی شما چه هست؟

    اگر به هر دلیل با مصرف قرص های هورمونی مشکلاتی دارید ... باید عرض کنم این قرص ها چند عارضه موقتی دارند که در اغلب موارد با گذشت زمان برطرف می شوند... اگر همچنان مشکل دارید با پزشک تجویز کننده مسئله را مطرح کنید تا با توجه به وضع شما راه کار مناسب را پیشنهاد دهند

    عوارض شايع قرص‌هاي پيشگيري (مقالات)
    عوارض شايع قرص‌هاي پيشگيري (مقالات)

    کیست تخمدان(اخبار وگزارشات)
    کیست تخمدان(اخبار وگزارشات)

    تخمدان های با کیست های متعدد(PCOS)(اخبار وگزارشات)
    تخمدان های با کیست های متعدد(pcos)(اخبار وگزارشات)

    روشهای رفع موهای زاید مردان و زنان(اخبار و گزارشات)
    روشهای رفع موهای زاید مردان و زنان(اخبار و گزارشات)
    سیپروترون(اخبار و گزارشات)
    سیپروترون(اخبار و گزارشات)

    طبابت کردن در محیط مجازی اینترنت
    http://fablog.iransalamat.com/?file=...ion=show&id=30
    آخرین ویرایش توسط دکتر نادر در تاریخ 24-Feb-2009 انجام شده است
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت