جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 4 از 4 مجموع

موضوع: تداخل ویتامین b6 و قرص سیپروترون

  1. #1
    silvia آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    ارسالها
    2

    پیشفرض تداخل ویتامین b6 و قرص سیپروترون

    باسلام و عرض ادب
    دختری27 ساله هستم ومدت 6 ماهه که عقد کردم بعلت پریود نامنظم سونوگرافی کردم و کیستهای بسیار ریزی تشخیص داده شد که دکتر برام به مدت 4 دوره قرص سیپروترون کمپاند تجویز کرد . قبلا از این دارو مصرف کرده بودم اما هیچ مشکلی باهاش نداشتم اما اینبار حالت تهوع و سرگیجه بطوری که شبها از خواب بیدار میشدم. الان 2 شب هست که همراه سیپروترون قرص b6 میخورم که این حالتمو رفع کرده . می تونم هر شب از 2 قرص را با هم مصرف کنم (به مدت4 ماه)؟ آیا تداخلی با هم ندارند؟
    ممنون از توجه و پاسخگویی تون.

  2. #2
    دکتر معدنی آفلاین است عضو دائمی
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    تهران/ امیرآباد
    ارسالها
    38

    پیشفرض

    با سلام خدمت شما

    خیر بین این دو قرص تداخل خاصی وجود نداشته و مصرف همزمانشان بلا مانع است

    سلامت باشید.

  3. #3
    silvia آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    ارسالها
    2

    پیشفرض

    خیلی ممنون از پاسختون
    یعنی تمام 6ماه رو میتونم هر شب به همراه سیپروترون ویتامین b6 هم بخورم؟

  4. #4
    دکتر معدنی آفلاین است عضو دائمی
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    تهران/ امیرآباد
    ارسالها
    38

    پیشفرض

    بله. مشکلی در زمینه مصرف همزمان این دو قرص گزارش نشده اما در هر صورت بهتر است مصرف داروها به صورت منطقی صورت گیرد.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت