جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: مصرف راكوتان - نازک شدن مو

  1. #1
    fariba noori آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2007
    ارسالها
    3

    پیشفرض مصرف راكوتان - نازک شدن مو

    سلام خسته نباشيد
    من حدود 1 سال پيش قرص راكوتان رو به مدته 4 ماه به دليل جوشهاي صورتم با تجويز پزشك مصرف كردم اما بعد ازمصرف تار موهام شديدن نازك و كم پشت شده ميخواستم بدونم ايا دارويي هست كه بتونه مشكل منو حل كنه؟
    سوال بعد يم اينه كه ايا شستن با سركه سفيد ميتونه باعث پيش گيري از عفونت واژينال بشه يا نه؟
    با تشكر از شما
    فريبا 33 ساله از انگايس

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,980
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    موها با مصرف آکوتان نازک میشه و این مسئله یکی از عوارض اون دارو هست... اما به محض قطع دارو مشکل بتدریج برطرف میشه و دائمی نیست...

    در هر تاپیک به یک موضوع بپردازید... با اینحال

    بهترین مایع آب ساده هست.مزایای بخصوصی برای بتادین و یا سرکه.. گزارش نشده

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات در ایران سلامت