جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: ورزش کردن کودکان/تغذیه

  1. #1
    serendipity آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    May 2012
    ارسالها
    2

    پیشفرض ورزش کردن کودکان/تغذیه

    آيا براي كودكاني كه ورزش مي‌كنند بايد تغذيه متفاوتي در نظر گرفت؟ در صورت مثبت بودن جواب بفرماييد به چه صورت؟

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,981
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    براي كودكاني كه ورزش مي‌كنند بايد با توجه به شدت ورزش، مدت و نوع آن تغذيه‌اي با درصد بالاي كربوهيدرات يا مواد قندي درنظرگرفت. حال هرچه اين ورزش طولاني‌تر و استقامتي‌تر باشد، اين ميزان بيشتر خواهدبود. پيشنهاد مي‌كنم كودكان شب‌ قبل از برنامه ورزشي‌شان قندهاي كمپلكس يا پيچيده مصرف كنند كه شامل غذاهايي مانند ماكاروني، پلو و نان است. بهتر است يكي، دو ساعت قبل از انجام ورزش نيز قندهاي ساده مانند خرما، آبميوه، موز، شيركاكائو و... استفاده كنند.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت