جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: مدفوع خوني

  1. #1
    bita91 آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Sep 2008
    موقعیت
    اصفهان
    ارسالها
    24

    پیشفرض مدفوع خوني

    با سلام همکار شما هستم تشکر میکنم از سایتتون در مورد یکی از بیماران مشاوره داشتم

    آيا مصرف داروي cefiximeميتونه باعث خوني شدن مدفوع بشه (خون تازه) ... البته من اين دارو را براي اسهال و استفراغ و تب ولرزي كه بیمار داشت نوشتم.. حالا نميدونم بايد بقيه داروهام رو مصرف كنه يا نه...در ضمن بیمار سابقه زخم معده هم دارد.حدود 4سال پيش
    اگه اين مشكل تكرار نشه لازمه كه به پزشک مراجعه کند؟
    ممنون

  2. #2
    دکتر نادر آفلاین است مدیر کل انجمن ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,906

    پیشفرض

    تشکر میکنم برای مشاوره و عرض خوشامد گوئی دارم

    قائدتا باید دقیقا مشخص مشخص بشه که بیمار نیاز به این دارو داره یا نه منظورم این هست که اکثر اسهال و استفراغ ها ویروسی هستند و چندان این داروی قوی آنتی بیوتیکی با رنج وسیع کاربردی ندارد

    حالا اگر فرض کنیم واقعا نیاز باشه و اگر سابقه زخم معده داشته باشه بهتره در نوشتن این دارو احتیاط بیشتری کرد چون مشخصا در منابع نوشته شده است

    باعث خونریزی تازه مدفوع هم نیست... این لینگ انگلیسی در باره همه علل هماتوشزی صحبت می کند
    http://www.wrongdiagnosis.com/sympto...zia/causes.htm

    http://www.iransalamat.com/?file=dra...65&sectionId=0

    سفیكسیم
    آخرین ویرایش توسط دکتر نادر در تاریخ 11-Sep-2009 انجام شده است
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت