جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: مصرف دارو/خشکی پوست

  1. #1
    sara64 آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Aug 2009
    ارسالها
    21

    پیشفرض مصرف دارو/خشکی پوست

    37 ساله و متاهل هستم. مدتي پيش به دنبال مشکلات گوارشي و سوزش معده مجبور شدم داروهايي چون فاموتيدين و آمپرازول و پانکراتين بخورم. به دنبال مصرف اين قرص‌ها پوستم به خصوص در نواحي ساق پا و ران دچار خارش شد و با اينکه قرص‌ها را قطع کردم اما همچنان خشکي و چروک شدن پوستم ادامه داشت. متخصص پوست مي‌گويد چربي پوستم کم شده است. بفرماييد چه کنم؟ داروهاي ايشان هم فايده نداشته است و من لاغر شدم

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,981
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    رابطه مستقيمي ميان داروهاي گوارشي اشاره شده که آثار آنها ضد اسيد معده و هضم کننده غذا است، با خشکي پوست وجود ندارد ولي کهير وعوارض آلرژي پوستي سبب خشکي پوست و کاهش رطوبت و چربي آن مي‌شود. چنانچه با مصرف کرم‌هاي مرطوب‌کننده چرب احساس خشکي پوست برطرف نشد، بايد خشکي پوست حتما به وسيله پزشک متخصص معاينه و بررسي شود. بسياري از بيماري‌ها ممکن است در اوايل به‌صورت خشکي پوست به خصوص در نواحي چين‌ها ديده شود. لاغر شدن ناگهاني ناحيه باسن و... که اشاره کرديد به دليل کاهش چربي پوست يا مصرف بعضي‌ داروهاي لاغرکننده و رژيم‌هاي لاغري بوده است که مي‌تواند خشکي شديد پوست ايجاد کند اما بهتر است دليل لاغري ناگهاني شما از سوي متخصصان داخلي بررسي شود.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت