جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: بزرگي بيش از حد سينه پسر 23 ساله

  1. #1
    miranda3 آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2008
    ارسالها
    1

    پیشفرض بزرگي بيش از حد سينه پسر 23 ساله

    با سلام و عرض خسته نباشيد
    من پسري 23 ساله هستم
    بنده در سن 8 سالگي عمل هيپس پادياس (‌ آلت تناسلي ) انجام دادم كه مشكل من اين بود كه بنده در آلت تناسلي خود 2 سوراخ براي ادرار داشتم كه با عمل هيپس پادياس به حالت طبيعي برگشت بعد از آن مدت يواش يواش شروع به چاق شدن شدم در حين چاقي سينه هايم هم بزرگ شد و يواش يواش به روند بزرگ شدن خود ادامه داد كاري نميتوانستم بكنم در سال 82 با وزن 140 كيلو از خدمت معاف شدم بعد به يك دكتر غدد مراجعه كردم كه پس از آزمايشات به من قرص لئو تركسين تجويز كردند كه تا به امروز دارم ميخورم (روزي يك عدد )حالا مشكلي كه من دارم اين است كه سينه هاي من خيلي بزرگ شده به حالت زنانه در آمده و شل و آويزان هست كل بدنم هم شل شده و به صورت آويزان هست مخصوصا شكمم و ران هايم و بازوهايم.(برنامه كاهش وزن دارم اما خودم حس ميكنم بنده عظلات خود را دارم از دست ميدم نه چربي)
    حالا ميخواستم من را كمك كنيد كه در رابطه با سينه هايم چيكار كنم چون از اين مورد خيلي رنج ميبرم و نميدانم چيكار كنم و در حال حاظر هم وزنم 102 كيلو و قدم هم 181 ميباشد و دو مشكل ديگه اي هم كه دارم همش احساس خستگي مفرد دارم و دچار ريزش مو شدم به صورتي كه كف سرم خيلي خالي هست ممنون ميشم من را راهنمايي كنيد با سپاس .
    (((يه سوال ديگه براي آزمايش تيروئيد ناشتا بايد باشم يا نه فرقي نداره و بعد مصرف دارو بايد آزمايش داد يا قبل از مصرف دارو چون من هر روز صبح 1 عدد قرص لئوتركسين ميخورم و بعد از نيم ساعت از مصرف دارو غذا ميخورم )))
    آخرین ویرایش توسط miranda3 در تاریخ 19-Jun-2008 انجام شده است

  2. #2
    دکتر سید حمید سجاد آفلاین است مدیر کل سایت
    تاریخ عضویت
    May 2004
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    11,981
    Blog Entries
    3

    پیشفرض

    با سلام

    سوال شما جنبه طبابت داره و باید بطور حضوری و توسط پزشک غدد مورد ارزیابی قرار بگیره. بزرگ شدن سینه مردان علل زیادی داره و امکان تشخیص مشکل شما و اقدامات بعدی از حیطه امکانات اینترنتی خارج است...

    نیازی به ناشتا بودن برای آزمایش تیروئید نیست و ارتباط چندانی هم با مصرف داروی شما ندارد با اینحال بهتر است در باره مصرف دارو مخصوصا داروهای مرتبط با تیروئید با پزشک آزمایشگاه ( نه پزشک درخواست کننده آزمایش ) مشورت شود


    در باره بزرگ شدن سینه مردان قبلا مفصلا صحبت کردیم... منتها چون از انجمن جدید استفاده می کنیم هنوز لینک ها آماده نیستند تا در اختیارتون قرار بدم... خودتون می توانید پیدا کنید ( در انجمن داخلی )

    عذر خواهی از بابت اشکالات موجود
    http://forum.iransalamat.com/showthread.php?t=10572

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت