جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: استفاده از لیدوکائین و مشکل نعوظ

  1. #1
    maleki5 آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Oct 2005
    ارسالها
    24

    پیشفرض استفاده از لیدوکائین و مشکل نعوظ

    با سلام
    بنده برای جلوگیری از زود انزالی از اسپری لیدو کائین استفاده می کنم (روی تمام آلت) ولی بعد از سر شدن ، آلتم از حال نعوظ خارج میشه. و زمان زیادی صرف میشه تا دوباره به نعوظ برگرده. لطفا راهنمایی کنید که این مشکل رو چگونه حل کنم

  2. #2
    دکتر نادر آفلاین است مدیر کل انجمن ها
    تاریخ عضویت
    Nov 2004
    موقعیت
    آمریکا
    ارسالها
    38,906

    پیشفرض

    به نظر من علتش تحریک بیش از حد هست. اگر قبل از استفاده از این دارو.. معاشقه بیشتری انجام داد..چه معاشقه در نگاه.. و چه در کلام و مخصوصا در لمس... از شدت تحریک مرد کاسته میشه.

    ...استفاده از اسپري براي بعضي افراد که بيش از اندازه تحت تحريک باشند بدليل مورد آموزش بدني غلط که در مبحث انزال گفتم بطور کل مي تواند حتي بي تاثير هم باشد! و بدتر اينکه فرد مشاهده مي کند که بسرعت انزال گشته و اکنون آلتش ديگر امکان نعوذ را هم ندارد!!...
    عضو تحریریه علمی ایران سلامت

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات در ایران سلامت