جستجو در سایت توسط گوگل

نمایش نتایج 1 تا 2 از 2 مجموع

موضوع: كم كاري تيروييد

  1. #1
    b75a آفلاین است تازه وارد
    تاریخ عضویت
    Jun 2005
    ارسالها
    5

    پیشفرض كم كاري تيروييد

    با سلام و ارادت خدمت جناب آقاي دكتر

    درحدود دوسال پيش بنده قرص سيپروهپتادين مصرف نموده و بعداز مدتي دچار افزايش وزن و خشن شدن مو وخواب آلودگي و علايم كم كاري تيروييد گشته ام آيا مصرف قرص باعث كم كاري تيروييد مي شود

  2. #2
    دكتر بهرام آفلاین است عضو فعال
    تاریخ عضویت
    Jan 1970
    موقعیت
    تهران
    ارسالها
    198

    پیشفرض

    با سلام٬
    افزايش وزن و خشن شدن مو و خواب آلودگي جزء عوارش جانبي سيپروهپتادين هستند.
    گزارشس در مورد اثر دارو بر تيروييد وجود ندارد.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

علاقه مندي ها (Bookmarks)

قوانین ارسال

  • نمی توانید موضوع جدید ارسال کنید
  • نمی توانید به موضوعات پاسخ دهید
  • نمی توانید فایل پیوست ضمیمه کنید
  • نمی توانید نوشته خود را ویرایش کنید
  •  
تبلیغات متنی
گیفت کارت
تبلیغات در ایران سلامت